under 14 - 22.12.16 - cena di Natale )
Cena di Natale U14
"È arrivato Babbo Natale!
È arrivato Babbo Natale!..."
Ah no, xe Krusty che xe torná dall'Irlanda. Iera ora!
Si dice che qualche prima linea abbia chiesto a babbo Natale il ritorno di Krusty per piallare un po la panzetta, e il desiderio è stato esaudito.
Bando alle ciance, qua dovemo magnar, dai fioi moveve a finir l'allenamento che qua i genitori xe drio addentar i tavoi. Ghe xe pasta e faxioi e museto. No, queo xe el menu sprybrycks, nialtri stasera se trattemo da siori, ghemo un scef stellato in cucina, super Riccardo Mazzone con il suo staff di cuoche, ci ha preparato dei manicaretti che se ghe fuse sta Canavacciuolo ghe gavaria tirá na bea manada sua schina par complimentarse.
Eora rivo subito al dunque. Antipasto saeame e formaio par i vegetariani, soeo el formaio par i vegeteriani, risoto coa suca de primo par i genitori e pasticio pai bocia. De secondo, spesatin al raício, e infine dulcis in fundo (deso gó capio parchè se dixe, dolci alla fine) pandoro con crema al cioccolato da leccarsi i baffi!
Per i ragazzi non è stato l'ultimo allenamento della stagione, ci si continuerà ad allenare circa una volta alla settimana per smaltire un po di panettoni e poi si riprenderà a pieno regime coi mitici circuiti di Krusty.
Buon Natale e buon anno a tutti,
ci si vede al campo.
Ah, non mancate agli sprybrycks il 24 mattina!
Andrea Vivian